KudoZ home » French to Dutch » Cosmetics, Beauty

Le soir, faites ceinture! (urgent)

Dutch translation: en 's avonds, inbinden!


14:06 Sep 5, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Marketing - Cosmetics, Beauty / verzorgend afslankproduct voor heren
French term or phrase: Le soir, faites ceinture! (urgent)
Een laatste slogan waar ik vandaag geen raad mee weet. Het gaat nog steeds om een afslankgel voor heren. Dit is er één die 's avonds voor het slapen gaan moet worden aangebracht. Het gaat natuurlijk weer om een woordspeling. Kan iemand me een idee geven?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
Dutch translation:en 's avonds, inbinden!
Explanation:
en 's avonds, inbinden!
Selected response from:

Mariette van Heteren
Netherlands
Grading comment
Dank je wel!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1en 's avonds, inbinden!
Mariette van Heteren
2Niet uitbuiken maar insmerenElène Klaren


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
en 's avonds, inbinden!


Explanation:
en 's avonds, inbinden!

Mariette van Heteren
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 6
Grading comment
Dank je wel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nico Staes
4 hrs
  -> dank je!))

47 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Niet uitbuiken maar insmeren


Explanation:
Mooi is anders. Misschien heb je er iets aan, als beginnetje...

Elène Klaren
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 11