KudoZ home » French to Dutch » Cosmetics, Beauty

bague d'inviolabilité

Dutch translation: garantiesluiting


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:bague d'inviolabilité
Dutch translation:garantiesluiting
Entered by: Annette van der Lei

16:04 Sep 5, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
French term or phrase: bague d'inviolabilité
Flacon pompe avec bague d'inviolabilité 300 ml
Annette van der Lei
Spain
garantiesluiting
Explanation:
http://www.iip.be/NEDERLANDS/schroefdoppen.htm
Selected response from:

xxxNMR
France
Grading comment
bedankt! ik heb ook nog "kindveilige sluiting" gevonden, maar dat is waarschijnlijk meer voor schoonmaakmiddelen etc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3garantiesluitingxxxNMR
4 +1Pompflesje met beveiligingsring(etje)Elène Klaren


Discussion entries: 3





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Pompflesje met beveiligingsring(etje)


Explanation:
Zo'n ding dat er eerst af moet (vaak met veel moeite) en dan doet het pompje het pas...

Elène Klaren
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxNMR: in de cosmetica heet dat een flacon
1 min
  -> klopt. dank je wel.

neutral  Tea Fledderus: het is een ring die aangeeft dat de flacon niet is aangebroken, dus de garantie geeft dat de flacon nieuw/ongebruikt is.
37 mins
  -> inderdaad

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
garantiesluiting


Explanation:
http://www.iip.be/NEDERLANDS/schroefdoppen.htm

xxxNMR
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 49
Grading comment
bedankt! ik heb ook nog "kindveilige sluiting" gevonden, maar dat is waarschijnlijk meer voor schoonmaakmiddelen etc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus
34 mins

agree  Tineke Pockelé: Mooi!
23 hrs

agree  Elène Klaren: Veel beter dan mijn idee!
1 day15 hrs