KudoZ home » French to Dutch » Cosmetics, Beauty

réseau d'ancrage

Dutch translation: verankeringsnetwerk


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:réseau d'ancrage
Dutch translation:verankeringsnetwerk
Entered by: Nadjezda Heymans

10:04 Mar 9, 2004
French to Dutch translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
French term or phrase: réseau d'ancrage
Il consolide les réseaux d’ancrage qui lient les cellules aux fibres collagéniques pour assurer la cohésion et le maintien des tissus de soutien (gezichtscrème)
Nadjezda Heymans
verankeringsnetwerk
Explanation:
Letterlijke vertaling. Je zin wordt: Hij (het) versterkt de verankeringsnetwerken die de cellen van de collagene vezels verbinden, om de hechting en het behoud van de steunweefsels te verzekeren.
Selected response from:

Tony Vandenborn
Grading comment
Dank je.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kruisverbindingElène Klaren
3 +1verankeringsnetwerkTony Vandenborn
4verweving
Ballistic


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
réseau d'ancrage
verweving


Explanation:
Ik zou zeggen: "het versterkt de verweving van ...

Ballistic
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
réseau d'ancrage
verankeringsnetwerk


Explanation:
Letterlijke vertaling. Je zin wordt: Hij (het) versterkt de verankeringsnetwerken die de cellen van de collagene vezels verbinden, om de hechting en het behoud van de steunweefsels te verzekeren.

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dank je.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxNicolette Ri: die de cellen aan de collageenvezels verbinden (welke cellen?)
8 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
kruisverbinding


Explanation:
Naarmate wij ouder worden wordt het oplosbare collageen minder oplosbaar vanwege de kruisverbinding in de collageenvezel.

Elène Klaren
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 11