KudoZ home » French to Dutch » Cosmetics, Beauty

facteur glissant intense

Dutch translation: materie met uitstekende glijeigenschappen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:facteur glissant intense
Dutch translation:materie met uitstekende glijeigenschappen
Entered by: xxxwinterjasmij

08:53 Mar 14, 2004
French to Dutch translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
French term or phrase: facteur glissant intense
3% d'un facteur glissant intense permettant la réalisation d'un massage doux et très agréable.
Kaat
materie met uitstekende glijeigenschappen
Explanation:
Ik denk dat een enigszins vrije vertaling hier het beste past.
Selected response from:

xxxwinterjasmij
Grading comment
Dank je.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3materie met uitstekende glijeigenschappenxxxwinterjasmij
3sterk/intens veroorloofde/gepermitteerde 3% glibberigheids-/gladheidsfactor
George Vardanyan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
3% d'un facteur glissant intense permettant
sterk/intens veroorloofde/gepermitteerde 3% glibberigheids-/gladheidsfactor


Explanation:
buselu ns etat de ce qui est glissant; [glibberigheid}; syn.: busenu. ... busenu
ns etat de ce qui est glissant; [glibberigheid, gladheidl; syn.: buselu

Herstelt de stevigheid, zachtheid en gladheid van de huid.
Rimpels ... teint. Verleent gladheid en zachtheid aan de huid.


    www.linguistics.berkeley.edu/~jblowe/ Lx158/assignments/Tshiluba.html
    Reference: http://www.cosmetics.nl/nl/dept_87.html
George Vardanyan
Native speaker of: Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Gerard de Noord: "permettant" / hoort bij / réalisation
6 hrs
  -> agree - de verwezenlijking permitterende

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
materie met uitstekende glijeigenschappen


Explanation:
Ik denk dat een enigszins vrije vertaling hier het beste past.

xxxwinterjasmij
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 6
Grading comment
Dank je.