KudoZ home » French to Dutch » Cosmetics, Beauty

reminéralisantes

Dutch translation: voorziet (de huid?) weer van mineralen


14:53 Dec 9, 2004
French to Dutch translations [Non-PRO]
Cosmetics, Beauty
French term or phrase: reminéralisantes
Cette extraordinaire composition leur confère des propriétés stimulantes, reminéralisantes, mais aussi amincissantes par accroissement des échanges cellulaires. (mbt verzorgingscrème)
Nadjezda Heymans
Dutch translation:voorziet (de huid?) weer van mineralen
Explanation:
voert weer mineralen toe
Selected response from:

xxxNicolette Ri
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1de mineraalhuishouding herstellend
Leo te Braake | dutCHem
4voorziet (de huid?) weer van mineralenxxxNicolette Ri
1hermineraliserendrodi


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
reminéralisantes
de mineraalhuishouding herstellend


Explanation:
Niet dat ik daar in geloof, maar in dit soort termen praat de smeerseltjes-sector...

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxNicolette Ri: kan ook
38 mins

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reminéralisantes
voorziet (de huid?) weer van mineralen


Explanation:
voert weer mineralen toe

xxxNicolette Ri
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 103

1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
reminéralisantes
hermineraliserend


Explanation:
ik geloof wel niet in dit woord maar vind het toch terug op een Nl site
6. Evidence
Basisbehandeling + Evidence masker
Een anti verouderingsmasker op basis van algen, Heeft een drievoudig effect, hermineraliserend, hydraterend en liftend.


    Reference: http://knippandje.loosdrechtplein.nl/
rodi
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian