KudoZ home » French to Dutch » Electronics / Elect Eng

évolutif

Dutch translation: klaar voor de toekomst


15:11 Mar 27, 2007
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
French term or phrase: évolutif
Un ampli évolutif
Hoe wordt évolutif in deze context vertaald? Het betekent dat de versterker compatibel zal zijn met nieuwe technologieën die nu nog niet bestaan. Ik kom niet op één woord en evolutief lijkt me nogal letterlijk vertaald.

Alvast bedankt!
Michaël Temmerman
Costa Rica
Dutch translation:klaar voor de toekomst
Explanation:
Beetje wervend omschrijven.
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bruikbaar met toekomstige technologieJEvicente
3 +1klaar voor de toekomst
Jan Willem van Dormolen
3...die zijn tijd vooruit is
Gerda Rijsselaere
2bij de tijd blijvendexxxNMR


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bruikbaar met toekomstige technologie


Explanation:
voor verandering vatbaar

JEvicente
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
...die zijn tijd vooruit is


Explanation:
als dat past in de context, uiteraard

Gerda Rijsselaere
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
klaar voor de toekomst


Explanation:
Beetje wervend omschrijven.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 28
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erik Boers: Of gewoon: een versterker voor de toekomst.
1 hr
  -> Dank je wel.

16 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
bij de tijd blijvende


Explanation:
misschien niet wat je bedoelt, maar 't is in elk geval Nederlands

xxxNMR
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8