KudoZ home » French to Dutch » Electronics / Elect Eng

couper le sectionneur sur le boîtier principal

Dutch translation: de netspanning uitschakelen met de hoofdschakelaar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:couper le sectionneur sur le boîtier principal
Dutch translation:de netspanning uitschakelen met de hoofdschakelaar
Entered by: Tony Vandenborn

10:53 Feb 21, 2005
French to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
French term or phrase: couper le sectionneur sur le boîtier principal
Regulateur:

cette touche ne met sous tension que le régulateur. Pour mettre hors tension la machine, il faut impérativement couper le sectionneur situé sur le boîtier principal.
ann huwaert
de netspanning uitschakelen met de hoofdschakelaar
Explanation:
Boîtier principal: hoofdschakelaar
Selected response from:

Tony Vandenborn
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3de netspanning uitschakelen met de hoofdschakelaarTony Vandenborn
3de scheidingsschakelaar op de hoofdkast uitschakelenilse van haneghem


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
de netspanning uitschakelen met de hoofdschakelaar


Explanation:
Boîtier principal: hoofdschakelaar

Tony Vandenborn
Specializes in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ilse van haneghem: klinkt beter dan mijn oplossing
5 mins

agree  Joris Bogaert
8 mins

agree  Evert DELOOF-SYS
14 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
couper le sectionneur sur le boîtier principal
de scheidingsschakelaar op de hoofdkast uitschakelen


Explanation:
Ik weet natuurlijk de precieze context niet, maar volgens mij is het iets in de trent van: de scheidingsschakelaar op de hoofdkast uitschakelen.

ilse van haneghem
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch