KudoZ home » French to Dutch » Energy / Power Generation

à allumage doux et progressif

Dutch translation: zachte en progressieve ontsteking


14:50 Sep 5, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
French term or phrase: à allumage doux et progressif
Les chaudières sont équipées de brûleurs atmosphériques à allumage doux et progressif.

De tekst gaat over verwarmingsketels.

Ik dacht aan langzaamontsteking, maar vind hier maar 1 hit voor op google.
Christine Hufkens
Belgium
Dutch translation:zachte en progressieve ontsteking
Explanation:
Heb deze termen toch een aantal keren terug gevonden op Google.

http://www.buderus.be/portal/Folder GB142 NL 2005.pdf#search...

http://members.tripod.com/amco_bvba/paginas/Saint_Roch_Couvi...
Selected response from:

Katrien De Clercq
Grading comment
bedankt, Katrien
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zachte en progressieve ontsteking
Katrien De Clercq
3de brander hoog of laag te zetten
Tea Fledderus


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
de brander hoog of laag te zetten


Explanation:
zie Google bij atmosferische branders

Tea Fledderus
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 2

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zachte en progressieve ontsteking


Explanation:
Heb deze termen toch een aantal keren terug gevonden op Google.

http://www.buderus.be/portal/Folder GB142 NL 2005.pdf#search...

http://members.tripod.com/amco_bvba/paginas/Saint_Roch_Couvi...

Katrien De Clercq
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 10
Grading comment
bedankt, Katrien