KudoZ home » French to Dutch » Energy / Power Generation

CWaPE

Dutch translation: VREG


10:15 Feb 10, 2007
French to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Energy / Power Generation
French term or phrase: CWaPE
in een tekst i.v.m. milieubeheer is er sprake van de reglementering van de CWaPE (Commission Wallonne Pour l'Energie) Ongetwijfeld bestaat een equivalent organisme in Vaanderen. Kent iemand de naam en de standaard afkorting ? Beste dank
jozef-jan markey
France
Dutch translation:VREG
Explanation:
Vlaamse Reguleringsinstantie voor de Elektriciiteits- en Gasmarkt. Zie onderstaande link.

http://www.indutec.be/nouveau/documents/IDTN22nl.pdf
Selected response from:

Steven Mertens
Grading comment
Dat moet het zijn. Beste dank, ook aan G.d.N.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3VREG
Steven Mertens
3Waalse Commissie voor Energie (CWaPE)
Gerard de Noord


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Waalse Commissie voor Energie (CWaPE)


Explanation:
Enkele Googletreffers.

Gerard de Noord
France
Native speaker of: Native in DutchDutch

1 day5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
VREG


Explanation:
Vlaamse Reguleringsinstantie voor de Elektriciiteits- en Gasmarkt. Zie onderstaande link.

http://www.indutec.be/nouveau/documents/IDTN22nl.pdf

Steven Mertens
Works in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dat moet het zijn. Beste dank, ook aan G.d.N.