KudoZ home » French to Dutch » General / Conversation / Greetings / Letters

Plantez le décor

Dutch translation: grote lijnen uitzetten


13:09 Feb 13, 2007
French to Dutch translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
French term or phrase: Plantez le décor
Plantez le décor en expliquant de manière générale en quoi existe l'exercice. Faites-en beaucoup.

Schep het decor?
Els Peleman
Belgium
Dutch translation:grote lijnen uitzetten
Explanation:
Is het niet zoiets als: van te voren kort samenvatten waar iets over gaat, de grote lijnen uitzetten?
Selected response from:

ilse van haneghem
Netherlands
Grading comment
Bedankt bij het nalezen leek dit me het meest geschikt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1de situatie beschrijvenxxxNMR
3een voorbeeld geven
Tea Fledderus
1 +1grote lijnen uitzettenilse van haneghem


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
grote lijnen uitzetten


Explanation:
Is het niet zoiets als: van te voren kort samenvatten waar iets over gaat, de grote lijnen uitzetten?

ilse van haneghem
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
Bedankt bij het nalezen leek dit me het meest geschikt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen: Het is dit of 'de situatie beschrijven' (van NMR)
1 hr
  -> dankjewel, en inderdaad NMR's antwoord klinkt ook logisch

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
een voorbeeld geven


Explanation:
d.m.v. een voorbeeld iets uitleggen?


Tea Fledderus
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
de situatie beschrijven


Explanation:
*

xxxNMR
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen: Het is dit of 'de grote lijn uitzetten' (van Ilse)
55 mins




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Sherefedin MUSTAFA