KudoZ home » French to Dutch » Government / Politics

Comité restreint (CR) et Comité restreint élargi (CR élargi)

Dutch translation: beperkt comité en uitgebreid beperkt comité


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Comité restreint (CR) et Comité restreint élargi (CR élargi)
Dutch translation:beperkt comité en uitgebreid beperkt comité
Entered by: IDEAD Transl

13:10 Mar 11, 2004
French to Dutch translations [Non-PRO]
Government / Politics
French term or phrase: Comité restreint (CR) et Comité restreint élargi (CR élargi)
Het gaat om bestuursorganen binnen het Europees Ondernemingscomité. Ik zoek de Nederlandse vertaling.
(selectiecomité??)
Annette van der Lei
Spain
beperkt comité en uitgebreid beperkt comité
Explanation:
Zie tal van hits op Google.
Selected response from:

IDEAD Transl
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3beperkt comité en uitgebreid beperkt comitéIDEAD Transl
4 +3beperkt comité
bernadette schumer


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Comité restreint (CR) et Comité restreint élargi (CR élargi)
beperkt comité


Explanation:
-

bernadette schumer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: French

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Immegeers: http://www.pc323.be/2002(12)-dlgan syndicale.doc
4 mins

agree  Adela Van Gils: élargi : in uitgebreide samenstelling
11 mins

agree  IDEAD Transl: ik ben de nieuwe lay-out nog niet echt gewoon en was daardoor wat later, maar ben het dus eens met dit voorstel
21 mins

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Comité restreint (CR) et Comité restreint élargi (CR élargi)
beperkt comité en uitgebreid beperkt comité


Explanation:
Zie tal van hits op Google.

IDEAD Transl
Works in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
23 mins

agree  Elène Klaren
1 hr

agree  Tea Fledderus
3 days22 hrs