KudoZ home » French to Dutch » Human Resources

capacité de mobilisation

Dutch translation: Een kantoormanager is in staat om mensen te overtuigen en te motiveren.


14:25 Mar 20, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
French term or phrase: capacité de mobilisation
une office manager a une grande capacité de conviction et de mobilisation.
Benedicte Annys
Dutch translation:Een kantoormanager is in staat om mensen te overtuigen en te motiveren.
Explanation:
Hallo Lucky,

Ik denk dat je 'mobilisation' in deze gerust mag interpreteren als motiveren.

Hopelijk heb je er wat aan!

Veel succes,

Anneken
Selected response from:

Anneken
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4motivatiekracht
Evert DELOOF-SYS
4Een kantoormanager is in staat om mensen te overtuigen en te motiveren.
Anneken


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Een kantoormanager is in staat om mensen te overtuigen en te motiveren.


Explanation:
Hallo Lucky,

Ik denk dat je 'mobilisation' in deze gerust mag interpreteren als motiveren.

Hopelijk heb je er wat aan!

Veel succes,

Anneken

Anneken
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motivatiekracht


Explanation:
overtuigings-en motivatiekracht

mobilisation: hier: motivatie - aanzetten tot het uitvoeren van iets.

Bv.:
... hebben aan daadkracht, de kwaliteit om iets goed op papier te zetten of de motivatiekracht
om kennis, mensen en afdelingen bij elkaar te brengen. HR heeft deze ...

www.henrad.nl/adviesgebieden.html


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 65