KudoZ home » French to Dutch » Human Resources

documentaire

Dutch translation: opzoeken van documentaire informatie: documentatie dus


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:documentaire
Dutch translation:opzoeken van documentaire informatie: documentatie dus
Entered by: Evert DELOOF-SYS

14:51 Mar 24, 2002
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
French term or phrase: documentaire
het gaat hier om een juridisch secretaresse. Eén van haar taken is: elle fait des recherches documentaires.

Zoekt ze documenten of documentatie op?

Met veel dank
Benedicte Annys
opzoeken van documentaire informatie: documentatie dus
Explanation:
De secretaresse zal wel zelf weten hoe en waar ze documenten heeft geklasseerd.
Ik denk dus dat het hier het opzoeken van documentatie/documentaire informatie betreft.

... wetgeving - Verwijzingswerken - Geautomatiseerde juridische documentaire systemen
1.2. Wat heeft de ... contract, oplossen van cases - opzoeking van rechtspraak en ...

www.khlim.be/studieaanbod/studiegids/hb/bedrijf/1rp0102.pdf

2000-2001. Paul Nieuwenhuysen. ... Selectie
uit: Online opzoeking van documentaire informatie: "slides" en bibliografie. ...

www.vub.ac.be/BIBLIO/nieuwenhuysen/courses/online/online-20...
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4documentatiexxxpoussin
3opzoeken van documentaire informatie: documentatie dus
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
documentatie


Explanation:
eurodicautom

xxxpoussin

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opzoeken van documentaire informatie: documentatie dus


Explanation:
De secretaresse zal wel zelf weten hoe en waar ze documenten heeft geklasseerd.
Ik denk dus dat het hier het opzoeken van documentatie/documentaire informatie betreft.

... wetgeving - Verwijzingswerken - Geautomatiseerde juridische documentaire systemen
1.2. Wat heeft de ... contract, oplossen van cases - opzoeking van rechtspraak en ...

www.khlim.be/studieaanbod/studiegids/hb/bedrijf/1rp0102.pdf

2000-2001. Paul Nieuwenhuysen. ... Selectie
uit: Online opzoeking van documentaire informatie: "slides" en bibliografie. ...

www.vub.ac.be/BIBLIO/nieuwenhuysen/courses/online/online-20...

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 65