KudoZ home » French to Dutch » Human Resources

revue de direction

Dutch translation: directiebeoordeling / management review


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:revue de direction
Dutch translation:directiebeoordeling / management review
Entered by: xxxwinterjasmij

22:48 Mar 10, 2004
French to Dutch translations [PRO]
Human Resources
French term or phrase: revue de direction
één van de taken van de fabrieksdirecteur is "conduire des revues de direction et animer les réunions qualité"
Kan iemand de volledige zin vertalen?
NelD
directiebeoordeling / management review
Explanation:
Het lijkt hier te om kwaliteitssystemen.
Selected response from:

xxxwinterjasmij
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4de directie evalueren
Ballistic
4directiebeoordeling / management reviewxxxwinterjasmij
4 -1de leiding evaluerenTony Vandenborn
3leiding geven aan de directiexxxNicolette Ri


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de directie evalueren


Explanation:
de directie evalueren en kwaliteitsvergaderingen voorzitten

Ballistic
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
de leiding evalueren


Explanation:
De directeur kan moeilijk zichzelf evalueren...

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 1

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ballistic: wel als hij vervolgens zijn rapport aan de raad van bestuur voorlegt.
50 mins
  -> je kan toch niet rechter én partij zijn ?

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
leiding geven aan de directie


Explanation:
een beetje neutraler.

xxxNicolette Ri
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

3 days12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
directiebeoordeling / management review


Explanation:
Het lijkt hier te om kwaliteitssystemen.


    Reference: http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-...
xxxwinterjasmij
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4