KudoZ home » French to Dutch » Human Resources

équipier de première intervention

Dutch translation: lid van het eerste interventie-team


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:équipier de première intervention
Dutch translation:lid van het eerste interventie-team
Entered by: Tony Vandenborn

22:51 Mar 10, 2004
French to Dutch translations [PRO]
Human Resources
French term or phrase: équipier de première intervention
deel van profiel van vacature
NelD
lid van het eerste interventie-team
Explanation:
Iemand van het team dat als eerste tussenkomt.
Selected response from:

Tony Vandenborn
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2lid van het eerste interventie-teamTony Vandenborn
4 +1medewerker van het eerstelijnsteamSerge L


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
medewerker van het eerstelijnsteam


Explanation:
zo zou ik het omschrijven

Succes,

Serge L.

Serge L

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxwinterjasmij
3 days11 hrs
  -> Bedankt Sietske!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
équipier de première intervention
lid van het eerste interventie-team


Explanation:
Iemand van het team dat als eerste tussenkomt.

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 1

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxNicolette Ri
1 hr

agree  Els Immegeers: misschien ook medewerker van het eerste interventie-team
4 hrs