KudoZ home » French to Dutch » IT (Information Technology)

convergé

Dutch translation: Convergent netwerk


16:26 Apr 2, 2003
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / information technology
French term or phrase: convergé
Le déploiement d'un réseau convergé voix et données se traduit encore par des économies substantielles au niveau de la gestion.
Kaat
Dutch translation:Convergent netwerk
Explanation:
Ik denk dat mag gebruikt worden. Een paar voorbeelden:

"Wil een convergent netwerk attractief zijn, dan zal het alle functionaliteiten moeten bieden zoals ze nu gebruikt worden en bovendien moeten voorzien in nieuwe mogelijkheden en voordelen"
Link 1

"De ontwikkelingen op het gebied convergente netwerken
waarin spraak en data gecombineerd worden,
gaan razendsnel. Bij de bouw of aanschaf van
een convergent netwerk is kennis en overzicht van
alle regels, standaarden, mogelijkheden en ontwikkelingen
essentieel. Om eindgebruikers, consultants,
resellers en installateurs te voorzien van de
allerlaatste informatie heeft Anixter de Technology
Group in het leven geroepen."
link 2

Veel succes,
chanti

Selected response from:

Chantal Henno
Grading comment
Hartelijk dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1een net waar ... samenkomen
Madeleine van Zanten
4 +1Convergent netwerk
Chantal Henno
4 +1geïntegreerd netwerkSerge L


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
een net waar ... samenkomen


Explanation:
--

Madeleine van Zanten
Switzerland
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wouter van Kampen
17 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
geïntegreerd netwerk


Explanation:
vb.: "Gouverneur - Politie
... die een geïntegreerd radiocommunicatienetwerk voor de stem en de gegevens ter
beschikking ... Het gemeenschappelijk karakter van het netwerk zou één der ...
www.brugouverneur.irisnet.be/NL/police_astr.htm - 35k - In cache - Gelijkwaardige pagina's"

Succes,

Serge L.


    Reference: http://www.brugouverneur.irisnet.be/NL/police_astr.htm
Serge L

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gerard de Noord
4 mins
  -> Bedankt Gerard!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Convergent netwerk


Explanation:
Ik denk dat mag gebruikt worden. Een paar voorbeelden:

"Wil een convergent netwerk attractief zijn, dan zal het alle functionaliteiten moeten bieden zoals ze nu gebruikt worden en bovendien moeten voorzien in nieuwe mogelijkheden en voordelen"
Link 1

"De ontwikkelingen op het gebied convergente netwerken
waarin spraak en data gecombineerd worden,
gaan razendsnel. Bij de bouw of aanschaf van
een convergent netwerk is kennis en overzicht van
alle regels, standaarden, mogelijkheden en ontwikkelingen
essentieel. Om eindgebruikers, consultants,
resellers en installateurs te voorzien van de
allerlaatste informatie heeft Anixter de Technology
Group in het leven geroepen."
link 2

Veel succes,
chanti




    Reference: http://www.avaya.nl/Bedrijfsinformatie/Pressroom/Persbericht...
    Reference: http://www.anixter.nl/Webaxeuk/NL.nsf/aaboutus/12F031D9FBADC...
Chantal Henno
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hartelijk dank.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wouter van Kampen
16 hrs
  -> bedankt Wout