KudoZ home » French to Dutch » IT (Information Technology)

solution collaborative

Dutch translation: oplossing voor werkgroepen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:solution collaborative
Dutch translation:oplossing voor werkgroepen
Entered by: Jan Willem van Dormolen

07:40 Mar 12, 2004
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
French term or phrase: solution collaborative
Une solution collaborative destinée à améliorer nettement la productivité des employés et les performances
Kaat
oplossing voor werkgroepen
Explanation:
collaboration is samenwerking; het gaat volgens mij dus om een 'oplossing' (marketingspeak, jakkes) waarmee het samenwerken (in werkgroepen) beter gaat.
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
Dank je.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1oplossing voor werkgroepen
Jan Willem van Dormolen
4gezamenlijke oplossing
Ballistic
3werkmethode, samenwerkingsverbandxxxNicolette Ri


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gezamenlijke oplossing


Explanation:
-

Ballistic
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
oplossing voor werkgroepen


Explanation:
collaboration is samenwerking; het gaat volgens mij dus om een 'oplossing' (marketingspeak, jakkes) waarmee het samenwerken (in werkgroepen) beter gaat.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 2
Grading comment
Dank je.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gerard de Noord: oplossing voor samenwerking in werkgroepen
12 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
werkmethode, samenwerkingsverband


Explanation:
als je van dat oplossing afwilt. Verder ben ik het met Jan Willem eens, het gaat hier om een oplossing waarbij mensen moeten gaan samenwerken.

xxxNicolette Ri
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 36