KudoZ home » French to Dutch » Law: Taxation & Customs

zie hieronder

Dutch translation: om administratiefrechtelijk te gelden als bewijs


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:zie hieronder
Dutch translation:om administratiefrechtelijk te gelden als bewijs
Entered by: Ingeborg Gonizzi

15:46 Feb 18, 2009
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs / n.a.v. een boekenonderzoek
French term or phrase: zie hieronder
... un procès-verbal de carence a été dressé contradictoirement *pour valoir ce que de droit en matière d'administration de la charge de la preuve*.

Wat wordt er precies bedoeld in het stukje tussen de * *?
Hartelijk dank voor jullie hulp!
Ingeborg Gonizzi
Netherlands
om administratiefrechtelijk te gelden als bewijs
Explanation:
een beetje een gok, afgeleid van onderstaande term:
pour servir et valoir ce que de droit = teneinde rechtens te dienen en te gelden



Selected response from:

kalkje
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ten behoeve van het rechtens toewijzen van de bewijslastCarolien de Visser
3om administratiefrechtelijk te gelden als bewijskalkje


  

Answers


16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
om administratiefrechtelijk te gelden als bewijs


Explanation:
een beetje een gok, afgeleid van onderstaande term:
pour servir et valoir ce que de droit = teneinde rechtens te dienen en te gelden





kalkje
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 7
Notes to answerer
Asker: Dank je wel, ik vind 't een prachtige oplossing.


16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ten behoeve van het rechtens toewijzen van de bewijslast


Explanation:
ook een beetje een gok, met een andere interpretatie van 'administration de la charge de la preuve'...

Carolien de Visser
France
Native speaker of: Native in DutchDutch