KudoZ home » French to Dutch » Law (general)

bordereau d'envoi

Dutch translation: verzendingsnota


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:bordereau d'envoi
Dutch translation:verzendingsnota
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

19:59 Aug 30, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Law (general) / politieonderzoek
French term or phrase: bordereau d'envoi
...
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
verzendingsnota
Explanation:
of : verzendingsborderel
Selected response from:

bernadette schumer
Luxembourg
Grading comment
Iedereen bedankt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1verzendingsnota
bernadette schumer
4vrachtbriefElène Klaren
4souche
Pasteur


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
verzendingsnota


Explanation:
of : verzendingsborderel

bernadette schumer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: French
PRO pts in category: 18
Grading comment
Iedereen bedankt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Petra Van Caneghem: verzendingsborderel, hoewel dit eerder Vlaams is denk ik
1 hr

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
souche


Explanation:
Hoe Frans het ook moge klinken - zie van Dale! Maar een souche zit normaliter wel vast in een boek (of boekje, bv. van cheques), dus dat moet u even nakijken.

Pasteur
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vrachtbrief


Explanation:
Bestel een aantal producten bij bijv. Viking. Je krijgt bij levering een lijst van de artikelen in de doos. Daarboven staat: vrachtbrief.

Elène Klaren
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8