KudoZ home » French to Dutch » Management

accélérateurs clés

Dutch translation: belangrijkste focuspunten


12:47 Feb 15, 2006
French to Dutch translations [PRO]
Marketing - Management
French term or phrase: accélérateurs clés
Context:
Enfin, je voudrais vous donner ici ce qui pour moi constitue les *accélérateurs clés* pour les mois à venir. Ceux-ci doivent nous permettre de consolider notre position de leader du marché:
- l'engagement de chacun
- l'innovation
- l'honnêté
- la fiabilité.
Erik Boers
Belgium
Dutch translation:belangrijkste focuspunten
Explanation:
Dit is modern management Hollands :-)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-02-15 17:22:34 GMT)
--------------------------------------------------

"belangrijkste drijfveren" is wellicht nog beter omdat het dichter bij de brontekst ligt.
Selected response from:

Wouter van Kampen
Thailand
Grading comment
Toch maar focuspunten gekozen, ook al zit het "accelererende" er niet echt in. Engagement, innovatie e.d. lijken me eerder middelen dan drijfveren (beweegredenen) om iets te bereiken.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pijlers/drijvende krachten
Michaël Temmerman
3speerpunten
Jan Willem van Dormolen
3belangrijkste focuspunten
Wouter van Kampen


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
accélérateurs clés
pijlers/drijvende krachten


Explanation:
Het zijn maar suggesties. Ik kom ook niet echt op een ideale vertaling.

Michaël Temmerman
Costa Rica
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxtarpo: voornaamste drijfveren
8 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
accélérateurs clés
belangrijkste focuspunten


Explanation:
Dit is modern management Hollands :-)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-02-15 17:22:34 GMT)
--------------------------------------------------

"belangrijkste drijfveren" is wellicht nog beter omdat het dichter bij de brontekst ligt.

Wouter van Kampen
Thailand
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 2
Grading comment
Toch maar focuspunten gekozen, ook al zit het "accelererende" er niet echt in. Engagement, innovatie e.d. lijken me eerder middelen dan drijfveren (beweegredenen) om iets te bereiken.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
accélérateurs clés
speerpunten


Explanation:
Nog maar wat jargon...

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Native speaker of: Dutch