KudoZ home » French to Dutch » Marketing

gris

Dutch translation: grijsgoed


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:gris
Dutch translation:grijsgoed
Entered by: Linda Ferwerda

07:44 Mar 12, 2002
French to Dutch translations [Non-PRO]
Marketing
French term or phrase: gris
Een bedrijf verkoop blanc, brun et gris: witgoed, audio/video en (computers?)
Linda Ferwerda
grijsgoed
Explanation:
De dralende producenten en importeurs moeten nu sinds 1 januari ook ander witgoed (wasmachines, fornuizen), bruingoed (televisies, videorecorders en grijsgoed (computers, faxen, printers en telefoons) inzamelen en verwerken.
Selected response from:

Marianne Sluyter
Grading comment
Bedankt voor de hulp!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2grijsgoed
Marianne Sluyter
5 +1bruin en grijsNicolo


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bruin en grijs


Explanation:
ja

Nicolo
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 11
Grading comment
bedankt, maar wat voor product is "grijs"?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xuomil: zoek grijs met ctrl f in: http://www.knapzak.nl/actueel/main_actueel.htm
24 mins
The asker has declined this answer
Comment: bedankt, maar wat voor product is "grijs"?

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
grijsgoed


Explanation:
De dralende producenten en importeurs moeten nu sinds 1 januari ook ander witgoed (wasmachines, fornuizen), bruingoed (televisies, videorecorders en grijsgoed (computers, faxen, printers en telefoons) inzamelen en verwerken.


    Reference: http://www.volkskrant.nl/forumendossiers/dossiers/370025180....
Marianne Sluyter
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 21
Grading comment
Bedankt voor de hulp!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xuomil: http://www.knapzak.nl/actueel/main_actueel.htm
2 mins

agree  Els Peleman
10 hrs