KudoZ home » French to Dutch » Marketing / Market Research

croisillon

Dutch translation: kruisbalk


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:croisillon
Dutch translation:kruisbalk
Entered by: Kaat

17:31 Apr 3, 2008
French to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
French term or phrase: croisillon
Présentoir de sol avec vasque à croisillons amovibles
(verder geen context)
Kaat
kruisbalk
Explanation:
Ik weet het niet helemaal zeker maar misschien heb je er iets aan
Selected response from:

Carolien de Visser
France
Grading comment
Dank je wel.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3kruisbalkCarolien de Visser
4kruisbevestigingenmariane vandecauter


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
kruisbalk


Explanation:
Ik weet het niet helemaal zeker maar misschien heb je er iets aan


    Reference: http://www.twenga.fr/dir-Mobilier,Salle-de-bains,Meuble-sous...
Carolien de Visser
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dank je wel.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxinge van dri: ja of kruis, kruislatjes
1 hr
  -> bedankt

agree  jozef-jan markey: ze zijn "amovible" verplaatsbaar dus , ik zou zeggen " verplaatsbare dragers of houders..waaraan de pakjes opgehangen zijn..
12 hrs
  -> bedankt

agree  Elène Klaren: De houders, dat lijkt me ook. Heb je geen afbeelding? Wat moeten de croisillons precies doen?
15 hrs
  -> bedankt

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kruisbevestigingen


Explanation:
bevestigingen in de kruisvorm
croisillons amovibles : verwijderbare kruisbevestigingen

mariane vandecauter
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrenchFrench