KudoZ home » French to Dutch » Marketing / Market Research

CCTV

Dutch translation: Gesloten Circuit Televisie Systemen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:CCTV
Dutch translation:Gesloten Circuit Televisie Systemen
Entered by: Myriam van Gils

21:38 Dec 8, 2004
French to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Marketing / Market Research
French term or phrase: CCTV
ZIN: NOUS EN ATTENDONS UNE EVOLUTION SIGNIFICATIVE DU VOLUME D'ACTIVITES EN CCTV
Myriam van Gils
Gesloten Circuit-televisie Systemen
Explanation:
Dit zou het kunnen zijn. Hangt natuurlijk van de context af ...
Selected response from:

Paul Peeraerts
Grading comment
grote dank, ik kwam er niet uit, maar dit past perfect in de contaxt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Gesloten Circuit-televisie Systemen
Paul Peeraerts
3sector van de videobewaking
Gerda Rijsselaere


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Gesloten Circuit-televisie Systemen


Explanation:
Dit zou het kunnen zijn. Hangt natuurlijk van de context af ...

Paul Peeraerts
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
grote dank, ik kwam er niet uit, maar dit past perfect in de contaxt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Björn Houben: maar dan wel geslotencircuit-televisiesystemen (eigenlijk 1 woord, maar koppelteken voor leesbaarheid)
11 mins
  -> Akkoord!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sector van de videobewaking


Explanation:
kan ook, afhankelijk van de context

Gerda Rijsselaere
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 33