KudoZ home » French to Dutch » Mechanics / Mech Engineering

Filières adaptées

Dutch translation: de instanties die zich bezighouden met het recycleren van materiaal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:Filières adaptées
Dutch translation:de instanties die zich bezighouden met het recycleren van materiaal
Entered by: Annette van der Lei

16:06 Jun 15, 2005
French to Dutch translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering / friteuse
French term or phrase: Filières adaptées
Filières adaptées à la récupération de l’appareil et environnement
Si votre appareil électrique doit être remplacé ou ne vous sert plus, pensez à la protection de l’environnement. Contactez les autorités locales qui vous mettront en contact avec les filières adaptées à la récupération de l’appareil.
Annette van der Lei
Spain
de instanties die zich bezighouden met het recycleren van materiaal
Explanation:
of iets dergelijks.
Selected response from:

xxxNicolette Ri
Grading comment
Dit antwoord komt het best overeen met de beschrijving die een Franse kennis mij heeft gegeven. Organisaties/instanties
Alle andere antwoorden hebben hier wel mee te maken, maar is niet wat ik zocht. @ tineke: afvalpunt noemen we bij "ons thuis" de stort..iedereen toch vriendelijk bedankt voor de moeite!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4afvalpunt
Tineke Pockelé
4de instanties die zich bezighouden met het recycleren van materiaalxxxNicolette Ri
3 +1recyclagepunt/recyclageplaats/containerparkEls Thant, M.A., B.Tr.
3inrichting voor
Leo te Braake | dutCHem


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Filières adaptées à
inrichting voor


Explanation:
In hedendaags Nederlands: de milieustraat van de gemeente.

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 48

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Filières adaptées
recyclagepunt/recyclageplaats/containerpark


Explanation:
andere mogelijkheden

Els Thant, M.A., B.Tr.
Ecuador
Native speaker of: Dutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: Natuurlijk. Hedendaags Belgisch kan ook vereist zijn. En dat versta ik goed, maar komt nooit uit mijn toetsenbord (Ik beschouw alleen recyclage als Belgisch, niet containerpark)
46 mins
  -> Bedankt, en ja, ik dacht dat containerpark Vlaams was, maar vond toch ook nl-hits via Google...

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Filières adaptées
de instanties die zich bezighouden met het recycleren van materiaal


Explanation:
of iets dergelijks.


xxxNicolette Ri
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dit antwoord komt het best overeen met de beschrijving die een Franse kennis mij heeft gegeven. Organisaties/instanties
Alle andere antwoorden hebben hier wel mee te maken, maar is niet wat ik zocht. @ tineke: afvalpunt noemen we bij "ons thuis" de stort..iedereen toch vriendelijk bedankt voor de moeite!

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Filières adaptées
afvalpunt


Explanation:
Heb toevallig net een folder in de brievenbus gekregen: de Stad Amsterdam noemt het een "Afvalpunt"!

Ter info (ik citeer even de folder): 'Wat kunt u naar het Afvalpunt brengen? Vrijwel alles wat niet in de vuilniszak of de vuilcontainer past: grofvuil, bouw- en sloopafval, tuinafval, elektrische apparaten, klein chemisch afval,...'
Dan weten we dat ook weer :)


    Reference: http://www.afval.amsterdam.nl
Tineke Pockelé
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch