KudoZ home » French to Dutch » Medical: Pharmaceuticals

titré en

Dutch translation: getitreerd in


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:titré en
Dutch translation:getitreerd in
Entered by: Katrien De Clercq

08:17 Jul 3, 2007
French to Dutch translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / Natuurlijke producten
French term or phrase: titré en
Heb het een beetje moeilijk met deze term in de volgende zin. "Une formule exclusive pour une action minceur complète. 26 mg d'extrait de pomme titré en phloridzine."

Ik weet dat de stof "phloridzine" in appels zit, maar hoe vertaal je dit ?

Alvast bedankt!

Katrien
Katrien De Clercq
getitreerd in
Explanation:
van het ww. titrer in betekenis van 'titreren'.

http://www.info-definition.com/titrer

Ga misschien ook eens naar http://www.thuisexperimenteren.nl/infopages/titratie/titrere...

Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1getitreerd in
Evert DELOOF-SYS
3 +1gehalteilse van haneghem


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
getitreerd in


Explanation:
van het ww. titrer in betekenis van 'titreren'.

http://www.info-definition.com/titrer

Ga misschien ook eens naar http://www.thuisexperimenteren.nl/infopages/titratie/titrere...



Evert DELOOF-SYS
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roel Verschueren: titreren is het gehalte bepalen
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
gehalte


Explanation:
Een appelextract met een gehalte van 26 mg phlorizine.

ilse van haneghem
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leo van bragt: In de brontekst slaat de hoeveelheid van 26 mg toch op het appelextract, en niet op het gehalte phlorizine, denk ik? Of zie ik dat nu verkeerd?
50 mins
  -> Zou kunnen, ik had het zo opgevat omdat ik dacht dat phlorizine de werkzame stof in het appelextract is.

agree  Roel Verschueren: er zitten dus 26 mg van dat goedje in het appelextract
5 hrs