KudoZ home » French to Dutch » Other

conception des contenus, réalisation artistique, réalisation informatique

Dutch translation: projectbeheer, inhoudsconceptie, artistieke uitvoering


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase: conception des contenus, réalisation artistique, réalisation informatique
Dutch translation:projectbeheer, inhoudsconceptie, artistieke uitvoering
Entered by: Evert DELOOF-SYS

15:44 Mar 1, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: conception des contenus, réalisation artistique, réalisation informatique
het gaat over een nomenclatuur die het INA en het Afem in Frankrijk opgesteld hebben i.v.m. jobs in de multimedia. Er bestaan 52 jobs, ingedeeld in 5 categorieën. Die zijn: la gestion de projet, la conception des contenus, la réalisation artistique, la réalisation informatique et les autres métiers.

Kan iemand mij zeggen wat de Nederlandse equivalenten daarvan zijn?
Rietje
projectbeheer, inhoudsconceptie, artistieke uitvoering
Explanation:
uitvoering m.b.t. informatica en de andere beroepen

réalisation: uitvoering of realisatie
conception des contenus: inhoudsconceptie (hoeft m.i. niet in mv)

Voorbeeld:

Sessie B3: Opvattingen/leerstijlen. B3.1 Nieuwhof MGH, Cate ThJ ten, Vermunt
JD. Inhoudsconceptie en de betekenis voor het studieproces. ...
www.nvmo.nl/werkgroepen/GOC/Sessie B.doc
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4conceptontwikkeling, audiovisuele vormgeving, informatica management:xuomil
4projectbeheer, inhoudsconceptie, artistieke uitvoering
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
projectbeheer, inhoudsconceptie, artistieke uitvoering


Explanation:
uitvoering m.b.t. informatica en de andere beroepen

réalisation: uitvoering of realisatie
conception des contenus: inhoudsconceptie (hoeft m.i. niet in mv)

Voorbeeld:

Sessie B3: Opvattingen/leerstijlen. B3.1 Nieuwhof MGH, Cate ThJ ten, Vermunt
JD. Inhoudsconceptie en de betekenis voor het studieproces. ...
www.nvmo.nl/werkgroepen/GOC/Sessie B.doc

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 917

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
conceptontwikkeling, audiovisuele vormgeving, informatica management:


Explanation:
In de praktijk worden in het Nederlands in de regel allerlei termen uit het Engels overgenomen
http://www.hku.nl/usa/fac/fac-nl/kmt/kmt-course/k_en_t/id/id...


http://www.hsbrabant.nl/algemeen/_html/opleidingen/stjoost/k...

http://press.ehsal.be/tempo/informaticamanagement.html

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297