KudoZ home » French to Dutch » Other

le Cigref

Dutch translation: Informaticavereniging van grote Franse bedrijven/ondernemingen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:le Cigref
Dutch translation:Informaticavereniging van grote Franse bedrijven/ondernemingen
Entered by: Evert DELOOF-SYS

18:09 Mar 1, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: le Cigref
Cigref staat voor Club Informatique des grandes entreprises françaises.

Wat is het Nederlandse equivalent daarvan? Kan ik vertalen door: Vereniging voor informatica van grote Franse bedrijven?
Rietje
Informaticavereniging van grote Franse bedrijven/ondernemingen
Explanation:
lijkt me OK

HTH
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4belangenvereniging inzake informatica van grotere Franse vennootschappenCamel
4Informaticavereniging van grote Franse bedrijven/ondernemingen
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Informaticavereniging van grote Franse bedrijven/ondernemingen


Explanation:
lijkt me OK

HTH

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 917

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
belangenvereniging inzake informatica van grotere Franse vennootschappen


Explanation:
**

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-03 00:04:33 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

als equivalent zou je \'van \' kunnen inbrengen als \" door en van\" grotere...

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25