KudoZ home » French to Dutch » Other

des connexions des réseaux téléphoniques

Dutch translation: verbindingen met (tussen) telefoonnetten


21:57 Mar 4, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: des connexions des réseaux téléphoniques
internet
Rietje
Dutch translation:verbindingen met (tussen) telefoonnetten
Explanation:
Het gaat hier om meer telefoonnetten. Hangt van de context af of ze onderling verbonden zijn ofdat ergens verschillende verbindingen met die netten aanwezig zijn.
Selected response from:

Anne Frehen
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4onderlinge verbindingen van het telefoonnetCamel
4 -1verbindingen met (tussen) telefoonnettenAnne Frehen


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
onderlinge verbindingen van het telefoonnet


Explanation:
Hangt natuurlijk af van de (hier niet weergegeven context)

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
verbindingen met (tussen) telefoonnetten


Explanation:
Het gaat hier om meer telefoonnetten. Hangt van de context af of ze onderling verbonden zijn ofdat ergens verschillende verbindingen met die netten aanwezig zijn.

Anne Frehen
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Camel: Waar ligt het onderscheid tussen "telefoonnet en bijv. internet" ? Het bestaat uit één wereldwijds netwerk, waarom dan spreken van "telefoonnetten" ?
17 mins
  -> voor internet is er in nederland nu een apart telefoonnet dat door steeds meer providers gebruikt wordt. Het is gewoon een net met wat andere regels voor betaling en erg mag alleen maar internet op.

neutral  xuomil: Voor Teshales50:telefoonnet en internet zijn totaal verschillende systemen. Verschil als waterleiding en Kabel tv. Jou netwerk is dus totale onzin;
49 mins
  -> Dat hoeft niet totaal verschillend te zijn, behalve als je zo'n speciale datakabel bedoelt, maar je kunt ook een telefoonnet apart houden voor alleen maar telefonisch internetverkeer.