KudoZ home » French to Dutch » Other

maîtrise des protocols et des équipements

Dutch translation: grondige kennis van de protocollen en de uitrusting


09:27 Mar 5, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: maîtrise des protocols et des équipements
Het komt uit een beschrijving van de job "netwerkingenieur". De volledige zin= L'ingénieur réseaux détient une somme de savoirs et de savoir-faire impressionnante: maîtrise des protocols et des équipements, bonne connaissance des architectures et de leurs éventuels problèmes de fonctionnement,...
Rietje
Dutch translation:grondige kennis van de protocollen en de uitrusting
Explanation:
lett.: "beheersing"

Succes,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3grondige kennis van de protocollen en de uitrustingSerge L
4Hij is deskundig/deskundigheid inzake protocollen en apparatuurxuomil


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
grondige kennis van de protocollen en de uitrusting


Explanation:
lett.: "beheersing"

Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 520

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karel Theys: helemaal mee eens
19 mins

agree  Els Peleman: dat was precies wat ik ook in gedachten had
3 hrs
  -> bedankt allebei!

agree  Tea Fledderus
4 days

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Hij is deskundig/deskundigheid inzake protocollen en apparatuur


Explanation:
Lexis: Domination d'une chose dont on dispose librement. v Dale (
Groot wrb der N Taal):deskundige:persoon die door beroep of studie in het bijzonder bevoegd is tot het beoordelen van een zaak, van deze kennis blijk gevend.

Maîtrise van zowel protocollen = afspraken en regels als équipement= professionele spullen: om niet alleen kennis, maar ook bevoegdheid en ervaring uit te drukken kies ik voor deskundige/deskundigheid

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297