KudoZ home » French to Dutch » Other

les spécifications d'adressage

Dutch translation: ...om een gedetailleerde opgave van de specificaties van de/inzake/omtrent adressering te geven


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:les spécifications d'adressage
Dutch translation:...om een gedetailleerde opgave van de specificaties van de/inzake/omtrent adressering te geven
Entered by: Evert DELOOF-SYS

09:33 Mar 5, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: les spécifications d'adressage
Het komt weer uit de beschrijving van een "netwerkingenieur" De volledige zin = il doit être capable de convaincre un client qu'il vaut mieux prendre son temps pour détailler les spécifications d'adressage que de foncer tête baissée
Rietje
...om een gedetailleerde opgave van de specificaties van de/inzake/omtrent adressering te geven
Explanation:
of
...om de specificaties van...te detailleren

Ook een suggestie :)
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1...om een gedetailleerde opgave van de specificaties van de/inzake/omtrent adressering te geven
Evert DELOOF-SYS
4de adresgegevens tot in detail uit te leggenxuomil
4om de specifieke adresgegevens aan te geven (te vermelden)Els Peleman
4het is beter .. de adressering precies aan te geven
Madeleine van Zanten
3 +1om een gedetailleerde opgave van de adressering te gevenKarel Theys


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
om een gedetailleerde opgave van de adressering te geven


Explanation:
suggestie

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 121

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tea Fledderus
4 days

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
...om een gedetailleerde opgave van de specificaties van de/inzake/omtrent adressering te geven


Explanation:
of
...om de specificaties van...te detailleren

Ook een suggestie :)


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 917

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda: adresspecificaties
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
het is beter .. de adressering precies aan te geven


Explanation:
of zelfs : de juiste adressering precies aan te geven

Madeleine van Zanten
Switzerland
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 36

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
om de specifieke adresgegevens aan te geven (te vermelden)


Explanation:
ook een suggestie, aan te geven/te vermelden zijn slechts voorstellen die bij mij opkwamen...

Els Peleman
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 74

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de adresgegevens tot in detail uit te leggen


Explanation:
Het gaat hier denk ik vooral om de houding die men aan zou moeten nemen. Desnoods legt men tot in den treure" alles uit, maar dat is één schakeltje te ver.

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297