KudoZ home » French to Dutch » Other

un intégrateur

Dutch translation: integratoren


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:un intégrateur
Dutch translation:integratoren
Entered by: Evert DELOOF-SYS

09:35 Mar 5, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: un intégrateur
"integrator", klopt dat?
De zin = Ces ingénieurs sont très recherchés par les opérateurs de télécoms, les intégrateurs et les entreprises multisites.
Rietje
integratoren
Explanation:
OK

Voorbeeld:

... direct distributiemedium naar de klant. Geïntegreerde dienstverlening door banken
onder druk De opkomst van integratoren en specialisten bevindt zich nog en ...

www.chvgroup.caspers.nl/publications/ag/online-bankieren/

en

... hosting eveneens aan ASP's, internetbusinesses, integratoren en andere hostingaanbieders.
Voor meer ... vinden in de stukken die door Level 3 zijn ingediend bij de ...

www.level3.nl/nl/news/newsreleases/1,1532,20010212,00.html
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2integratoren
Evert DELOOF-SYS
4integrator
Jan Duinstra


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
integratoren


Explanation:
OK

Voorbeeld:

... direct distributiemedium naar de klant. Geïntegreerde dienstverlening door banken
onder druk De opkomst van integratoren en specialisten bevindt zich nog en ...

www.chvgroup.caspers.nl/publications/ag/online-bankieren/

en

... hosting eveneens aan ASP's, internetbusinesses, integratoren en andere hostingaanbieders.
Voor meer ... vinden in de stukken die door Level 3 zijn ingediend bij de ...

www.level3.nl/nl/news/newsreleases/1,1532,20010212,00.html

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 917

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Duinstra
3 mins

agree  Nienke
4 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
integrator


Explanation:
Vele referenties van het woord integrator op google:
Een daarvan:
http://groups.google.com/groups?q=integrator&hl=fr&lr=lang_n...
Succes

Jan Duinstra
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 40