KudoZ home » French to Dutch » Other

de transitions souhaitées

Dutch translation: of die iets anders willen na een ontslag


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:ou de transitions souhaitées après une démision
Dutch translation:of die iets anders willen na een ontslag
Entered by: xuomil

21:38 Mar 5, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: de transitions souhaitées
les employés qui renouvellent leur inscription (en intérim) dans les periodes de chômage ou de transitions souhaitées après une démission.
chacha
of die iets anders willen
Explanation:
Deze uitdrukking is gangbaar in de uitzenbranche. Ook na ontslag, beëindiging van de opdracht, van de uitzendperiode, wil men graag eens "iets anders", "ander werk"
Selected response from:

xuomil
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5de werknemers die .... na een vrijwillige overgangsperiode....
Martine Etienne
4of die iets anders willenxuomil
4overplaatsingenAnne Frehen
4gewenste overgangen
Elisabeth Ghysels


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gewenste overgangen


Explanation:
of 'gewenste veranderingen van werk', in deze samenhang misschien beter.
Eventueel 'verhoopte' in plaats van 'gewenste'.
Groeten,

Nikolaus

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 55

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
de werknemers die .... na een vrijwillige overgangsperiode....


Explanation:
Het is nogal eenvoudig maar dat klinkt juist, hoor


    eurodico
Martine Etienne
Belgium
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 8

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
overplaatsingen


Explanation:
bij werk heb je het toch over overplaatsingen

Anne Frehen
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 11

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
of die iets anders willen


Explanation:
Deze uitdrukking is gangbaar in de uitzenbranche. Ook na ontslag, beëindiging van de opdracht, van de uitzendperiode, wil men graag eens "iets anders", "ander werk"

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297