KudoZ home » French to Dutch » Other

mettre en oeuvre

Dutch translation: configureren, implementeren


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:mettre en oeuvre
Dutch translation:configureren, implementeren
Entered by: Jacki

10:00 Mar 6, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: mettre en oeuvre
het komt uit de omschrijving van de job "consultant voor programmapakketten voor geïntegreerd beheer.

De zin= Avec l'équipe projet, il met en oeuvre le progiciel, en définit les paramètres et les interfaces en fonction du système préexistant.
Rietje
configureren
Explanation:
Het zou configureren (of implementeren) kunnen zijn, maar installeren (zoals Linda zegt) zou ook kunnen, hoewel hiervoor ook gewoon `installer' kan worden gebruikt.

Jacki
Selected response from:

Jacki
Netherlands
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2installerenLinda Ferwerda
4implementeren
Madeleine van Zanten
3configureren
Jacki


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
installeren


Explanation:
een suggestie

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 223

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadjezda Heymans
1 hr

agree  xuomil
1 hr

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
configureren


Explanation:
Het zou configureren (of implementeren) kunnen zijn, maar installeren (zoals Linda zegt) zou ook kunnen, hoewel hiervoor ook gewoon `installer' kan worden gebruikt.

Jacki

Jacki
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 35

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
implementeren


Explanation:
wordt bij software algemeen gebruikt

Madeleine van Zanten
Switzerland
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 36