KudoZ home » French to Dutch » Other

la volonté de modernisation et de rationalisation des ressources exprimée

Dutch translation: dat de bereidheid om processen te moderniseren en de inzet van middelen te rationaliseren omgezet wordt in concrete actie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:la volonté de modernisation et de rationalisation des ressources exprimée
Dutch translation:dat de bereidheid om processen te moderniseren en de inzet van middelen te rationaliseren omgezet wordt in concrete actie
Entered by: xuomil

10:12 Mar 6, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: la volonté de modernisation et de rationalisation des ressources exprimée
Het komt uit de omschrijving van de job "consultant voor programmapakketten voor geïntegreerd beheer".
De volledige zin = C'est également par son travail que va se concrétiser la volonté de modernisation des processus et de rationalisation des ressources exprimée, au départ de l'investissement, par la direction générale ou par les directions opérationnelles.
Rietje
dat de bereidheid om processen te moderniseren en de inzet van middelen te rationaliseren
Explanation:
dat de bereidheid om processen te moderniseren en de inzet van middelen te rationaliseren, omgezet wordt in concrete actie,
Selected response from:

xuomil
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dat de bereidheid om processen te moderniseren en de inzet van middelen te rationaliserenxuomil
4medens door zijn werk kunnen de plannen
Madeleine van Zanten


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
medens door zijn werk kunnen de plannen


Explanation:
voor modernisering en rationalisering van de hilfsmiddelen geconcretiseerd worden

Madeleine van Zanten
Switzerland
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 36

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dat de bereidheid om processen te moderniseren en de inzet van middelen te rationaliseren


Explanation:
dat de bereidheid om processen te moderniseren en de inzet van middelen te rationaliseren, omgezet wordt in concrete actie,

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297