KudoZ home » French to Dutch » Other

des solutions de mise en application

Dutch translation: ...en deze toe te passen.


10:20 Mar 6, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: des solutions de mise en application
Het komt uit de omschrijving van de job: "consultant voor programmapakketten voor geïntegreerd beheer.

De zin = Il doit pouvoir concevoir des solution organisationnelles, fonctionnelles et de mise en application, et savoir gérer un projet dans sa globalité.
Rietje
Dutch translation:...en deze toe te passen.
Explanation:
Hij moet in staat zijn om organisatorische en functionele oplossingen te bieden en deze ook toe te passen. Bovendien moet hij een project in zijn geheel (totaliteit)kunnen leiden.
Selected response from:

Nienke
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2...en deze toe te passen.
Nienke
4oplossingen voor systeemimplementatiesxuomil
4hij moet oplossingen ontwikkelen voor
Madeleine van Zanten


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
...en deze toe te passen.


Explanation:
Hij moet in staat zijn om organisatorische en functionele oplossingen te bieden en deze ook toe te passen. Bovendien moet hij een project in zijn geheel (totaliteit)kunnen leiden.

Nienke
Germany
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lutje
8 hrs

agree  Tea Fledderus
3 days22 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hij moet oplossingen ontwikkelen voor


Explanation:
de organisatie, het bedrijf en de toepassing, en een projet in het geheel beheren kunnen

Madeleine van Zanten
Switzerland
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oplossingen voor systeemimplementaties


Explanation:
Door gebruik te maken van de diensten van een Application Service Provider, zijn organisaties in staat met kortere implementatie-cycli te werken die, vergeleken met de eigen systeemimplementaties, ook minder complex zijn. De kosten die samenhangen met het gebruik van de applicaties worden voorspelbaar (abonnement) en de totale kosten van ownership voor organisatiebrede applicaties en informatiediensten kunnen worden verlaagd.
Daarnaast is het zo dat een Application Service Provider een grotere mate van flexibiliteit biedt en er geen risicodragende implementatie van 'in huis oplossingen' nodig is.
uit:
http://www.infotechnology.nl/asp.htm

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297