KudoZ home » French to Dutch » Other

un juste diagnostic du plantage

Dutch translation: een juiste diagnose van de crash


14:47 Mar 12, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: un juste diagnostic du plantage
De zin is (het gaat over de klantenservice i.v.m. computers) = Il faut également identifier le modèle d'ordinateur et/ou la version du logiciel pour établir un juste diagnostic du plantage et apporter le traitement curatif
Rietje
Dutch translation:een juiste diagnose van de crash
Explanation:
Van Dale

se planter: crashen, plat gaan

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-12 14:53:22 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.linux-france.org/prj/jargonf/P/plantage.html

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-12 14:54:10 (GMT)
--------------------------------------------------

of vastlopen, zoals Serge zegt
Selected response from:

Karel Theys
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1een juiste diagnose van de crashKarel Theys
4een correcte diagnose/ de juiste oorzaak van het vastlopenSerge L


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een correcte diagnose/ de juiste oorzaak van het vastlopen


Explanation:
se planter = (hier) vastlopen

Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 520

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
een juiste diagnose van de crash


Explanation:
Van Dale

se planter: crashen, plat gaan

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-12 14:53:22 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.linux-france.org/prj/jargonf/P/plantage.html

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-12 14:54:10 (GMT)
--------------------------------------------------

of vastlopen, zoals Serge zegt

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 121

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serge L: ik denk echter dat er na een crash niet veel meer te redden valt - eigen ervaring :-(
28 mins
  -> ik weet er alles van. 1999: 6 weken werk foetsie