KudoZ home » French to Dutch » Other

faire du soutien scolaire

Dutch translation: onderwijssteun te leveren


15:19 Mar 12, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: faire du soutien scolaire
De zin is: Titulaire d'une licence de psychologie, j'ai été recruté pour faire du soutien scolaire dans le service informatique d'un lycée.
Rietje
Dutch translation:onderwijssteun te leveren
Explanation:
Als houder van een psychologie diploma, werd ik aangeworven om onderwijssteun te leveren in IT afdeling van een lyceum
Selected response from:

Nicolo
United Kingdom
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4steun verlenen bij het onderwijs inzake...Camel
4onderwijssteun te leverenNicolo


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
onderwijssteun te leveren


Explanation:
Als houder van een psychologie diploma, werd ik aangeworven om onderwijssteun te leveren in IT afdeling van een lyceum

Nicolo
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xuomil: aangenomen om computerlessen voor de bovenbouw te begeleiden
3 hrs

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
steun verlenen bij het onderwijs inzake...


Explanation:
'onderwijssteun' kan zoveel betekenen, bijv. toelagen aan het ministerie van onderwijs...

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25