KudoZ home » French to Dutch » Other

les flux de la demande commerciale et du marketing

Dutch translation: de stromen van de marktvraag en de marketing


15:34 Mar 12, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: les flux de la demande commerciale et du marketing
Het gaat over een supply chain manager. De zin = le coordinateur logistique doit coordonner les flux de la demande commerciale et du marketing et de l'offre selon la capacité de l'outil industriel.
Rietje
Dutch translation:de stromen van de marktvraag en de marketing
Explanation:
Ook zomaar een idee
Selected response from:

Karel Theys
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4de flux (stroom) van de commerciële vraag en marketingNicolo
4de verwerking van vraag, aanbod en marketingxuomil
3de stromen van de marktvraag en de marketingKarel Theys


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de flux (stroom) van de commerciële vraag en marketing


Explanation:
een idee

Nicolo
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 11

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
de stromen van de marktvraag en de marketing


Explanation:
Ook zomaar een idee

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 121

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de verwerking van vraag, aanbod en marketing


Explanation:
gaat het hier niet om logiestieke verwerking van orders?

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297