KudoZ home » French to Dutch » Other

équipementier

Dutch translation: wederverkoper onder eigen merknaam


23:46 Mar 12, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: équipementier
In de tekst gaat het over "Sagem" die samenwerkt met Renault en Peugeot.

Kan ik vertalen door "wederverkoper onder eigen merknaam"
Rietje
Dutch translation:wederverkoper onder eigen merknaam
Explanation:
een beetje onhandige omschrijving, maar correct volgens Eurodicautom (wellicht heb je'm daar gehaald?

Sagem verkoopt inderdaad producten onder die merknaam.

Succes nog,

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dealer in auto-onderdelen/distributeurxuomil
4wederverkoper onder eigen merknaamSerge L


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wederverkoper onder eigen merknaam


Explanation:
een beetje onhandige omschrijving, maar correct volgens Eurodicautom (wellicht heb je'm daar gehaald?

Sagem verkoopt inderdaad producten onder die merknaam.

Succes nog,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 520

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dealer in auto-onderdelen/distributeur


Explanation:
Robert
ÉQUIPEMENTIER [ekipmätje] n. m.
- Techn. Fabricant, distributeur d'équipements. Constructeurs et équipementiers d'automobiles. «La compétition pour conquérir une part de l'énorme marché de l'électronique auto est engagée entre constructeurs, équipementiers traditionnels et électroniciens» (l'Express, 2 oct. 1978, p. 118).

http://gazoline.org/f4cv.html
http://www.psa.fr/enviro/pdf/chap04_fr.pdf


xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297