KudoZ home » French to Dutch » Other

Paris VI et VII

Dutch translation: VI en VII


23:48 Mar 12, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: Paris VI et VII
VI en VII, verwijst dat naar de arrondissementen?
Rietje
Dutch translation:VI en VII
Explanation:
Inderdaad, dat zijn volgens mij de arrondissementen.

Goeienacht nog, ik ga stilaan slapen...

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zesde en zevende arrondissement in Parijs
AAAmedical
4het woord "ressort" lijkt mij hier het best op zijn plaatsCamel
4VI en VIISerge L


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
VI en VII


Explanation:
Inderdaad, dat zijn volgens mij de arrondissementen.

Goeienacht nog, ik ga stilaan slapen...

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 520

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zesde en zevende arrondissement in Parijs


Explanation:
waar o.a.de Universiteit Pierre en Marie Curie gevestigd is

AAAmedical
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 162

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
het woord "ressort" lijkt mij hier het best op zijn plaats


Explanation:
"arrondissement" doet mij eerder denken aan een onderafdeling van een PROVINCIE,(of een rechtsgebied) maar het gaat hier over de STAD Parijs. En volgens geraadpleegde bronnen blijkt 'ressort' degelijk Nederlands te zijn.

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25