KudoZ home » French to Dutch » Other

recueillir les données

Dutch translation: een overzichtelijk verslag op te maken inzake...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:recueillir les données
Dutch translation:een overzichtelijk verslag op te maken inzake...
Entered by: Camel

20:57 Mar 19, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: recueillir les données
Du début à la fin, j'ai toujours géré la saisie du fichier, puis on m'a chargé de recueillir les données concernant ce fichier auprès des 140 équipes nationales ...
chacha
een overzichtelijk verslag op te maken inzake...
Explanation:
En eventueel : "op te slaan in een database" (hangt af van de omstandigheden)
Selected response from:

Camel
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1het verzamelen van de gegevens
GertV
4een overzichtelijk verslag op te maken inzake...Camel


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
het verzamelen van de gegevens


Explanation:
... daarna werd ik belast met het verzamelen van de gegevens...

No reference needed

GertV
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 147

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman
11 mins
  -> Bedankt!

disagree  Camel: het verzamelen van gegevens lijkt mij hier gemakkelijk letterlijk vertaald doch geeft volgens mij niet weer wat de vraagsteller wou weten.
41 mins

agree  Linda Ferwerda
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een overzichtelijk verslag op te maken inzake...


Explanation:
En eventueel : "op te slaan in een database" (hangt af van de omstandigheden)

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25