KudoZ home » French to Dutch » Other

un regard et une certaine maturité critique

Dutch translation: inzicht krijgen in en een zekere kritische volwassenheid ten overstaan van...


20:59 Mar 19, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: un regard et une certaine maturité critique
Ces insertions dans de entreprises différentes m'ont permis d'acquérir un regard et une certaine maturité critique face au monde de l'entreprise.
chacha
Dutch translation:inzicht krijgen in en een zekere kritische volwassenheid ten overstaan van...
Explanation:
d'acquérir un regard; vertaal ik als: inzicht verwerven/krijgen
maturité critique; kritische volwassenheid
Selected response from:

Quark
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4eigen evaluatie en een vrij goed volgroeide kritische benaderingCamel
4inzicht krijgen in en een zekere kritische volwassenheid ten overstaan van...Quark


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inzicht krijgen in en een zekere kritische volwassenheid ten overstaan van...


Explanation:
d'acquérir un regard; vertaal ik als: inzicht verwerven/krijgen
maturité critique; kritische volwassenheid

Quark
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 35

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eigen evaluatie en een vrij goed volgroeide kritische benadering


Explanation:
Veel succes !

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-19 22:48:29 (GMT)
--------------------------------------------------

Of nog beter : .....heb ik een persoonlijke evaluatie en een vrij goed ontwikkelde kritische benadering verworven inzake...

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25