KudoZ home » French to Dutch » Other

l'intitulé

Dutch translation: hoe je het ook wil noemen/welke naam je het ook wil geven


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:l'intitulé
Dutch translation:hoe je het ook wil noemen/welke naam je het ook wil geven
Entered by: Evert DELOOF-SYS

19:13 Mar 28, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: l'intitulé
(Het gaat over hoe je een cv moet opstellen.) Puis viennent les informations plus secondaires, mais parfois qui font la différence: activités extra-professionnelles, divers ou autres compétences, quelque soit l'intitulé que vous choisirez, sachez y faire ressortir ce qui est essentiel pour le poste que vous briguez.
chacha
hoe je het ook wil noemen/welke naam je het ook wil geven
Explanation:
Hier zou ik bovenstaande of een gelijkaardige omschrijving gebruiken (en dus niet letterlijk vertalen).

Geen referenties nodig hier.

HTH
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2hoe je het ook wil noemen/welke naam je het ook wil geven
Evert DELOOF-SYS
5onder welke noemer dan ookAnnekeHC
4titel/opschrift
Madeleine van Zanten


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
hoe je het ook wil noemen/welke naam je het ook wil geven


Explanation:
Hier zou ik bovenstaande of een gelijkaardige omschrijving gebruiken (en dus niet letterlijk vertalen).

Geen referenties nodig hier.

HTH

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 917

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Els Peleman
1 hr

agree  Tea Fledderus
21 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
titel/opschrift


Explanation:
welke opschrift er u ook voor kiest..



Madeleine van Zanten
Switzerland
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 36

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
onder welke noemer dan ook


Explanation:
In wezen nauwelijks verschillend van antwoord (1).

AnnekeHC
PRO pts in pair: 17