KudoZ home » French to Dutch » Other

annualisation du temps de travail

Dutch translation: berekening van de werktijd op jaarbasis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:annualisation du temps de travail
Dutch translation:berekening van de werktijd op jaarbasis
Entered by: xuomil

17:27 Apr 4, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: annualisation du temps de travail
Cette assistante doit pouvoir répondre à des questions aussi techniques que celles sur les salaires, les heures supplémentaires, l'annualisation du temps de travail, etc.
chacha
berekening van de werktijd op jaarbasis
Explanation:
http://www.pggm.nl/Werkgevers/Gegevensbeheer/Oproepkrachten....

annualisatie komt vnl voor in Belgische teksten, in het Nederlands gebruikt men eerdeer op jaarbasis
Selected response from:

xuomil
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1berekening van de werktijd op jaarbasisxuomil
4annualisering van de arbeidstijdKarel Theys
4annualisering van de arbeidstijdJan Verschoor


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
annualisering van de arbeidstijd


Explanation:
54 google.nl-hits.
berekening van het aantal toegestane arbeidsuren gedurende langere periode: trimester, semester, etc.

Jan Verschoor
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 5

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
annualisering van de arbeidstijd


Explanation:
Ik ga dus akkoord met Jan Verschoor, maar wil wel enkele referenties en alternatieven geven:
berekening/omrekening van de arbeidstijd op jaarbasis


    Reference: http://mineco.fgov.be/enterprises/best/full_best_fr.asp?NumB...
    Reference: http://mineco.fgov.be/enterprises/best/full_best_nl.asp?NumB...
Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 121

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
berekening van de werktijd op jaarbasis


Explanation:
http://www.pggm.nl/Werkgevers/Gegevensbeheer/Oproepkrachten....

annualisatie komt vnl voor in Belgische teksten, in het Nederlands gebruikt men eerdeer op jaarbasis

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda
1 hr