KudoZ home » French to Dutch » Other

intégrer les informations générales

Dutch translation: een directieassistente is in staat informatie snel te verwerken/ in zich op te nemen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:intégrer les informations générales
Dutch translation:een directieassistente is in staat informatie snel te verwerken/ in zich op te nemen
Entered by: xuomil

17:28 Apr 4, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: intégrer les informations générales
une assistante de direction de pouvoir intégrer les informations générales rapidement
chacha
een directieassistente is in staat informatie snel te verwerken/ in zich op te nemen
Explanation:
afhankelijk van de context 1 of 2

Het moet zijn: "doit pouvoir" en niet "de pouvoir"
Selected response from:

xuomil
Netherlands
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1algemene informatie vatten
Elisabeth Ghysels
4"in zich op te nemen "doet mij denken aan het Ancien RégimeCamel
4een directieassistente is in staat informatie snel te verwerken/ in zich op te nemenxuomil
4de ontvangen informatie op de gepaste wijze tijdig weten te behandelenCamel
4de ontvangen informatie op de gepaste wijze tijdig weten te behandelenCamel


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
algemene informatie vatten


Explanation:
vatten geeft ongeveer hetzelfde weer als intégrer, maar 'begrijpen' of 'verwerken' zijn eenvoudigere alternatieven.
Groeten,

Nikolaus

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karel Theys
51 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de ontvangen informatie op de gepaste wijze tijdig weten te behandelen


Explanation:
"behandelen" kan hier een ruimer omvattende vertaling zijn dan "integreren" , spijtig echter dat de gegeven context nogal beperkt is.

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de ontvangen informatie op de gepaste wijze tijdig weten te behandelen


Explanation:
"behandelen" kan hier een ruimer omvattende vertaling zijn dan "integreren" , spijtig echter dat de gegeven context nogal beperkt is.

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een directieassistente is in staat informatie snel te verwerken/ in zich op te nemen


Explanation:
afhankelijk van de context 1 of 2

Het moet zijn: "doit pouvoir" en niet "de pouvoir"

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297

1 day22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"in zich op te nemen "doet mij denken aan het Ancien Régime


Explanation:
nu bestaan er al computers.

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25