KudoZ home » French to Dutch » Other

enjeux d'une problématique

Dutch translation: ernst van een probleem (inschatten)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:enjeux d'une problématique
Dutch translation:ernst van een probleem (inschatten)
Entered by: Karel Theys

17:29 Apr 4, 2002
French to Dutch translations [PRO]
French term or phrase: enjeux d'une problématique
Une secrétaire doit comprendre les enjeux d'une problématique rapidement.
chacha
ernst van een probleem (inschatten)
Explanation:
Ik ben het volkomen eens met Nikolaus, maar wil wel een alternatief geven dat volgens mij zeker evenveel bestaansrecht heeft.
Selected response from:

Karel Theys
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1de betekenis van een probleem
Elisabeth Ghysels
5ernst van een probleem (inschatten)Karel Theys
4onverwijld doorzicht te krijgen in de draagwijdte...Camel
4moet snel tot de kern van een probleem kunnen doordringenxuomil


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
de betekenis van een probleem


Explanation:
of
het belang van een probleem.
Groeten,

Nikolaus

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karel Theys: Helemaal mee eens.
51 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
ernst van een probleem (inschatten)


Explanation:
Ik ben het volkomen eens met Nikolaus, maar wil wel een alternatief geven dat volgens mij zeker evenveel bestaansrecht heeft.

Karel Theys
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 121

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moet snel tot de kern van een probleem kunnen doordringen


Explanation:
gangbare formule

xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297

1 day11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
onverwijld doorzicht te krijgen in de draagwijdte...


Explanation:
...van de probleemstelling waarmee zij geconfronteerd wordt.

Camel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 25