KudoZ home » French to Dutch » Other

empreinte de carte bancaire

Dutch translation: afdruk van betaalkaart (of credit card)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:empreinte de carte bancaire
Dutch translation:afdruk van betaalkaart (of credit card)
Entered by: Leo van Zanten

22:15 May 15, 2002
French to Dutch translations [Non-PRO]
French term or phrase: empreinte de carte bancaire
La caution: de 1250 € qui peut être remise sous forme de chèque ou d’empreinte de carte bancaire (selon les agences). Elle n’est pas encaissée et est restituée au retour s’il n’y a pas de dégâts responsables.
Esther N.
afdruk van betaalkaart (of credit card)
Explanation:
papier met de afdruk van de credit card.
Selected response from:

Leo van Zanten
United States
Grading comment
Bedankt allebei!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2afdruk van betaalkaart (of credit card)
Leo van Zanten
4of per creditcardxuomil


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
afdruk van betaalkaart (of credit card)


Explanation:
papier met de afdruk van de credit card.

Leo van Zanten
United States
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 8
Grading comment
Bedankt allebei!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lien: dat was voor de uitvinding van de betaalautomaat, nu is gewoon een creditcard
2 hrs

agree  andhaens: enkel de gegevens van de bankrekening zoals die op de creditcard vermeld zijn
10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
of per creditcard


Explanation:
http://www.guetali.fr/tourisme_new/informer/transport.asp

Waarborgsom: Bij begin van de huurperiode dient u een waarborgsom te voldoen ter waarde van uw eigen risico, die weer wordt terugbetaald indien uw camper zonder schade en met een volle tank en gasfles teruggeeft. Een creditcard is zeer handig om deze waarborgsom te voldoen, omdat u anders contant geld of traveler cheques moet afgeven. Uitgebreide verzkeringsvoorwaarden krijgt u op het verhuurstation. Vraagt u hierom bij het ophalen van uw camper.

http://www.chalets.nl/voorwaarden5.html


xuomil
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 297