KudoZ home » French to Dutch » Other

en pleine mutation

Dutch translation: volop in verandering


20:53 Oct 15, 2002
French to Dutch translations [Non-PRO]
French term or phrase: en pleine mutation
"Une profession en pleine mutation"
Dit is een titel in een boekje dat gaat over het beroep van secretaresse
spiri
Dutch translation:volop in verandering
Explanation:
Groeten,

Nikolaus
Selected response from:

Elisabeth Ghysels
Grading comment
Ik heb het gevoel dat ik nog iets meer perfect zoek, wat nog beter klinkt, maar ben al erg blij met uw vertaling, bedankt! Greets, Spiri
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5in volle veranderingSerge L
5volop in verandering
Elisabeth Ghysels


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
volop in verandering


Explanation:
Groeten,

Nikolaus

Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 55
Grading comment
Ik heb het gevoel dat ik nog iets meer perfect zoek, wat nog beter klinkt, maar ben al erg blij met uw vertaling, bedankt! Greets, Spiri

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
in volle verandering


Explanation:
een alternatief...

Succes,

Serge L.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-15 21:11:21 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

een beroep in beweging kan m.i. ook

Serge L
PRO pts in pair: 520