KudoZ home » French to Dutch » Other

fondations posées précédemment

Dutch translation: op basis van eerder gemaakte afspraken


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:sur la base des fondations posées précédemment
Dutch translation:op basis van eerder gemaakte afspraken
Entered by: Els Peleman

08:21 Mar 28, 2003
French to Dutch translations [Non-PRO]
French term or phrase: fondations posées précédemment
poursuivre la mise en œuvre de la convention collective de travail du 3 mai 2001 en matière de formation sur la base des fondations posées précédemment.

op basis van de vooraf uitgedachte oprichtingen? Kan dat?
Els Peleman
Belgium
op basis van eerdere afspraken
Explanation:
Letterlijk: op basis van overeengekomen ...funderingen.
Selected response from:

Tony Vandenborn
Grading comment
ok, bedankt, om mijn verkeerde interpretatie recht te trekken. :)

Ik neem 'op basis van eerder gemaakte afspraken'
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2op basis van eerdere afsprakenTony Vandenborn
4op basis van de eerder /vooraf vastgestelde regelsElisabeth Toda-v.Galen


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
op basis van eerdere afspraken


Explanation:
Letterlijk: op basis van overeengekomen ...funderingen.

Tony Vandenborn
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 133
Grading comment
ok, bedankt, om mijn verkeerde interpretatie recht te trekken. :)

Ik neem 'op basis van eerder gemaakte afspraken'

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxblomguib: "eerder gemaakte afspraken", misschien?
1 min

agree  Georgetina Meyer Kirkland
9 hrs

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
op basis van de eerder /vooraf vastgestelde regels


Explanation:
of :

* gebaseerd op ..........
* volgens de ...........

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-28 08:44:45 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

of

in overeenkomst met de eerder vastgestelde regels

Elisabeth Toda-v.Galen
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 56