KudoZ home » French to Dutch » Other

Veuillez completer toutes les cases SVP

Dutch translation: Gelieve alle velden in te vullen a.u.b. (B) / s.v.p. (NL)


19:23 Jan 21, 2004
French to Dutch translations [Non-PRO]
French term or phrase: Veuillez completer toutes les cases SVP
Veuillez completer toutes les cases SVP
Dutch translation:Gelieve alle velden in te vullen a.u.b. (B) / s.v.p. (NL)
Explanation:
... is zo het eerste dat bij me opkomt.

Groetjes

Ann
Selected response from:

Anneken
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Gelieve alle vakjes in te vullen.
Gerard de Noord
5Gelieve alle vakjes in te vullen aub
Chantal Henno
5 -1Gelieve alle velden in te vullen a.u.b. (B) / s.v.p. (NL)
Anneken


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Gelieve alle velden in te vullen a.u.b. (B) / s.v.p. (NL)


Explanation:
... is zo het eerste dat bij me opkomt.

Groetjes

Ann


    eigen ervaring
Anneken
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 29

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  hirselina: een "case"is een vakje; a.u.b. of s.v.p. NIET toevogen na "gelieve"
29 mins

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Gelieve alle vakjes in te vullen aub


Explanation:
of
Mogen wij u vragen alle vakjes (vakken / velden) in te vullen aub?


Chantal Henno
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 156

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Gelieve alle vakjes in te vullen.


Explanation:
A.u.b. en s.v.p. zijn overbodig na gelieve.

Gerard de Noord
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 527

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hirselina
12 mins

agree  Elène Klaren
29 mins

agree  Peter Leistra
13 hrs